Fredag och jullov

Idag får vi äntligen jullov, som jag har längtat. Under morgonen har jag bara tagit det lugnt, sminkat mig, hunnit se ett avsnitt av Grey's Anatomy och nu tänkte jag dra på mig lite kläder och gå med Gucci innan jag byter om till de kläderna jag ska ha under dagen. Jag kan lägga upp en bild på outfiten om ni hade tyckt att det vait roligt.
 
Sen i eftermiddag är det aslutning på ridningen och dåhade våran tränare fixat 2 ponnysar så ska vi leka lite, vilket jag tror kommer bli roligt då det lät som att hon hade många bra idéer på vad vi skulle göra.
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska byta om och gå mot bussen för att möta upp Ebba och åka mot skolan. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback