Fredagstrimm

Jag har inte ridit ponny sen i somras, men idag var det dags igen. Jag trimmade en liten C-ponny vid namn Chocolate suprise, vilket förövrigt är en väldigt fin och trevlig ponny. Idag var det dressyr som stod på schemat och under passet fick vi sitta och trimma lite själva medan våran tränare lät en i taget rida vid henne så att vi sedan kunde få tips att arbeta vidare med resten av passet.
 
Choco blev väldigt fin och mjuk, precis som jag ville. Så dagens pass var ett lyckat pass och jag lär ha träningsvärk eftersom att jag inte hade varit uppe på hästryggen på 3 veckor och sen hade vi ett pass zumba innan det. Jag lär nog ha en trevlig träningsvärk att vänta mig i morgon...
- Snodde bilden på henne som ridskolan har på sin hemsida
 
Mellan zumbapasset och dagens träning åkte jag och Ebba ner på stan. Vi gick runt och köpte lite julklappar samt att vi träffade en klasskompis så då tog vi 3 en "fika" tillsammans. Nu tänke jag fortsätta med att slå in lite julklappar, men vi hörs senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback