God lunch lördag

Det märks verkligen att kroppen har intagit "lov-läge" då jag sovit bort förmiddagarna de senaste dagarna... Därför brukar det första inlägget komma upp här på bloggen vid lunch, om ni undrat varför de första inläggen kommer upp på pass sent som de gör.
 
Börjar även få stallabstinens nu, har inte varit i stallet på en vecka nu. Jag vill verkligen rida och bara pyssla om ponnyn, men det är ridläger oså just nu och då passar det inte direkt att jag kommer och sköter henne då hon är någons ridlägerponny... Så jag får hålla ut några dagar till innan jag kan åka till stallet.
Nu ska jag fortsätta att redigera lite filmer och sedan lär det väl bli några avsnitt av Grey's. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback