God morgon måndag

Då var det måndag igen, fast denna gången är det en skön måndag eftersom att vi är lediga. Idag har jag inte heller några speciella planer då mamma jobbar, så jag och Erik blir hemma själva med Gucci under dagen. Men det blir nog mysigt ändå, funderar på om vi inte ska sätta på en film och bara slappa i soffan ett tag. Det låter som en ganska bra plan för idag.
 
Jag har även spelat in en video med de julklapparna som jag fick i år och den tänke jag ladda upp någon gång under eftermiddagen. Om ni har gjort en sådan video eller ett sådant inlägg får ni gärna länka det så att jag kan se vad ni fick, för jag tycker att det är roligt att se vad andra fått.
Nej nu ska jag gå och blåsa mitt hår och klä på mig lite kläder, jag kan inte gå runt i morgonrock hela dagen... Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Åh vilken fin och mysig bild! Fick mig att längta efter sommarn :D
Kram

Svar: Jag håller med, längtar också efter sommaren lite just nu Kram
None None

2014-12-29 | 15:27:14
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback