God natt för idag

Egentligen har det inte hänt mycket alls sedan jag skrev med er sist, därför blir detta ett väldigt tråkigt och kort inlägg. Men ni vet att jag alltid brukar kika in här innan jag går och lägger mig, det är precis vad jag tänkte göra efter att jag har skrivit klart detta.
 
För tillfället är det hyfsat lugnt med plugg, vilket jag tycker är skönt. Skrev ett prov idag och det kändes väl sådär, det var en sak som våran lärare hade sagt "Nej det där ska ni inte kunna i huvudet, ni kommer få en tabell om det är så att det behövs". Självklart är det en sån fråga på provet och ingen tabell, tack snälla lärare vad jag blir glad för det... Jag fick däremot tillbaka 2 andra prov under dagen jag jag är nöjd med resultaten på dem så det gjorde resten av dagen mycket trevligare.
Nu hade jag tänkt att avsluta denna dagen och krypa ner under täcket. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback