God natt tisdag

Nu har jag sett både Insidious 1 och 2 och det är verkligen två filmer som jag kan rekommendera för et om ni vill ha bra filmer att se om ni gillar skräckfilmer. Det kommer även ut en 3:a inom en hyfsat snar framtid om jag inte har helt fel.
 
I skolan fick vi ett väldigt speciellt SMS om att de som läser media i årskursen över hade något att säga, vilket slutade upp i att det är filmkväll i skolan nu på fredag. Det ska bli hur roligt och helst och det är kul att de vill lära känna oss, då de själva känner att de inte sån bra kontakt med treorna.
Nej nu ska jag släppa ut Gucci och sedan krypa ner i sängen, det är en ny dag i morgon. Ni får sova gott så hörs vi som vanligt igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback