Härliga julafton

Åhh vad det har varit mysigt med julafton och allt som hör till. Vid lunch åkte vi iväg till min kusin med familj och firade där tillsammans med min moster som också var där. Det var väldigt mysigt, vi åt massa god julmat och såklart såg vi på Kalle Anka tillsammans, vi öppnade julklappar, vi lekte med Gucci ute i snön och vi spelade spel som ni kanske såg.
 
Vad har ni gjort under dagen och hur firar ni? Jag hoppas i alla fall att ni har haft en härlig julafton eller om ni inte firar jul så hoppas jag att ni har haft en härlig dag. Detta blir kvällens inlägg då jag snart tänkte krypa till sängs. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback