Härliga måndag

Det blev bara en eftermiddag med film i soffan idag för våran del, men det är väldigt mysigt ibland de också så jag klagar verkligen inte. Därför tänkte jag kompensera upp det med att gå en längre promenad med Gucci under kvällen. Det är bra att röra på sig, samt att få luft och det passar väldigt bra efter en slappardag som jag har haft.
 
Nu ska jag bara fortsätta med att inte göra något speciellt alls, med andra ord några avsnitt till av Grey's. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

Så fin hund!

Svar: Tack gulliga du
None None

2014-12-29 | 22:22:48
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback