Härligt med fredag

Denna fredagen kan vara den skönaste på länge, för idag börjar jag klockan 12 och då är det endast zumba i 1h innan vi slutar. Det tycker jag är väldigt skönt och det ska bli roligt att testa på zumba. Efter det åker jag och Ebba vidare ner mot stan för att inhandla lite julklappar och bara en en rolig eftermiddag ihop. 
 
Jag kommer dock inte kunna vara nere på stan så länge, för idag har jag dressyrträning och jag har inte suttit på en häst på snart 3 veckor så jag börjar få lite abstinens. Har jag tur blir dagens pass på Kapten, jag känner att vi har en del saker vi ska arbeta med för att jag ska kunna rida honom bättre.
Nu har jag precis kommit en från en längre promenad med Gucci och tänkte fortsätta ta det lugnt under förmiddagen innan jag ska laga någon form av lunch och åka mot Ebba för att åka till dagens zumbapass. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback