Kvällens sista inlägg

Har precis sett 2 skräckfilmer, det blev Annabelle och en film som hette the lady in black eller något likande. Ska jag vara ärlig så var jag lite besviken på Annabelle, fast den var fortfarande hyfast bra så jag tycker ändå att ni borde se den om ni inte redan har gjort det. Under black lady satt jag med mobilen större delen, det säger en hel del om den filmen... 
 
Det är det som jag har gjort hela eftermiddagen och kvällen idag, men det är lite mysigt ibland det också. Det som hade kunnat bli bättre är dock om det hade varit om film nummer två varit läskigare än vad den var...
- Hade ingen roligare bild, så därför får prinsessan stå för denna bilden
 
Nu ska vi väl hitta på något, om det blir en till skräckfilm eller om vi bara kryper ner i sängen, det får vi se helt enkelt. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback