Lördag igen

Då var det lördag igen, vilket jag tycker är hur skönt som helst. Idag blir det nog en dag förmiddag i stallet innan jag bara har en lugn eftermiddag/kväll hemma med familjen som det ser ut just nu. Men vi får se, det kanske kommer upp några planer för kvällen senare under dagen.
 
Igår blev jag ombedd att ta 2 teorier idag, så det ska jag göra. Även om det bara är avslutningsfika som står på schemat för de. Efter det hade jag tänkt ta hand om Promise, så jag hoppas verkligen att hon är inne idag så att jag kan göra det.
Nu ska jag gå och äta lite frukost innan jag ska bege mig mot stallet. Ni får ha en härlig lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback