Massa babbel

Idag lånade jag hem en kamera från skolan till ett arbete som fick under median idag. Vilket kommer innebära att jag har en bra kamera att filma med, så jag hade tänkt försöka filma några videos som jag sedan kan spela in och rediga åt er. Då har jag förhoppningsvis videos för någon vecka, vilket kommer underlätta för mig. Såklart tänkte jag även fota med den, så ni kan räkna med lite nya och förhoppningsvis bra bilder. Därför får ni gärna kommentera vad för videos ni vill se och så fixar jag förhoppningsvis de som ni önskar.
 
Jag såg även att vinter/julspecialen av PLL har släppts nu under eftermiddagen, så jag tänkte sätta på det avsnittet innan jag fortsätter att plugga på mitt tal.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback