Mitten av veckan

Idag har vi sovmorgon, som vi brukar ha på onsdagar och därför sitter jag nu och bloggar i morgonrock då jag inte har orkat klä på mig än. Fast det måste jag göra direkt efter det här är publicerat för då ska jag gå en lite längre promenad med Gucci.
 
Annars har jag inga större planer för idag, det är stallet som gäller efter skolan idag. Sen kanske jag åker ner till optikern för att fixa ett synintyg som ska skickas in för att få en licens så att jag får övningsköra, men det beror på om jag har fått det med posten idag eller inte...
Nej nu ska jag börja fixa mig så att jag är redo för skolan sen. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen, precis som vi alltid gör.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback