Mysig eftermiddag

Vi har precis kommit hem och jag har redan bytt om till myskläder, inga jeans här inte... Det var väldigt roligt att träffas igen då det var ett bra tag sedan sist och jag är fortfarande mätt efter allt gott fika vi åt. Precis som vanligt slutar det upp med att jag och Alice sitter i hennes säng och bara garvar, men vilken mysig eftermiddag det var.
 
Nu tänkte jag sätta på några avsnitt av Grey's och bara ha en lugn kväll här hemma. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Felicia Ericsson säger:

ååh byter alltid om så fort jag kommer hem till myskläder!! hhaha så obekvämt med jeans ❤

Svar: Jag håller med, kan man slippa så gör man gärna det :)
Kram
None None

2014-12-30 | 23:15:05
Bloggadress: http://feliciaericsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback