Mysig fredag

Som ni såg börjae jag och mamma dagen i spåret med Gucci, vilket var väldigt mysigt då det var väldigt fint väder i morse. Sen har vi en väldigt fin skogsslinga som vi kan gå och det är jag väldigt tacksam för då den fina naturen och omgivningen gör det ännu mysigare.
 
Jag fick även en idé under dagen och det var att göra Grey's Anatomy tagen som jag hittade tidigare idag. Så ni kan hålla utkik efter en sån video, man vet aldrig när den kan poppa upp på kanalen. Hade ni tyckt att det varit roligt att få den tagen i video-fromat? 
När jag ändå är inne på spåret på Grey's anatomy så kan jag väl passa  på att säga att jag har börjat om och har precis kommit fram till säsong 3... Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback