Ny vecka, nya tag

Idag är det bara skolan som står på schemat och när jag kommer hem ska det pluggas lite då jag har lite kvar på mitt tal som jag vill ha helt klart efter idag. Sen tänkte jag börja plugga grammatik då jag har tyskaprov nästa vecka och så ska en filmreview skickas in. Det är ändå ganska lugnt rent pluggmässigt just nu, vi har precis haft ett helvete med en massa prov och liknande.
 
Ni får gärna komma med förslag vad ni vill se för video i eftermiddag, vi spelade nämligen aldrig in något i helgen som jag trodde och därför behöver jag nu ha någon idé så att ni kan få en bra video idag.
 
Nu ska jag gå ut med Gucci och sedan ska jag åka och möta upp Ebba innan vi ska åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Isabelle Johansson säger:

Hoppas du får en bra vecka och bra start också, önskar dig en trevlig måndag och fin blogg du har! :D Kram.

Svar: Tack snälla du :*
Kram
None None

2014-12-08 | 08:02:08
Bloggadress: http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback