Ny vecka och ny månad

God morgon på er, är ni redo att kicka igång en ny vecka? Det trodde jag att jag också var, men det slutade med att jag stannar hemma från skolan idag. Även om jag verkligen vill vara där och inte missa något. Varför jag är hemma är ovesentligt, men jag ville bara säga att bloggen kanske kommer bli lite lagd åt sidan idag då jag måste vila och kämpa för att ta mig till skolan i morgon.
 
Jag hade dock tänkt försöka få upp en video åt er, för det är trots allt måndag och jag är inte så pass sjuk att jag inte kan stå framför kameran någon minut eller 2. Eller det hoppas jag iaf...
Ni får ha en bra måndag och en bra ny månad, den sista för 2014. Detta året har flugit förbi känns det som och jag hade tänkt göra en resume av året framåt jul/nyår, precis som jag gjorde förra året.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback