Nystart år 2015

Jag tror inte att detta är något som ni kanske märkt av så stort, men statistiken har sjunkit ganska rejält här på bloggen under den senaste tiden och det är något som jag inte gillar. Nu är det inte lång tid kvar alls på detta året och därför tycker jag att vi kämpar oss igenom detta och så taggar vi igång ett nytt år med nya möjligheter, med en bättre och förhoppningsvis större blogg. Vad säger ni om det?
 
Men för att bloggen verkligen ska bli intressant och läsvärd, så hade det varit bra om ni hjälpte mig genom att rösta här nedanför vad ni vill se mer av här på bloggen året 2015. Om ni har något som ni vill se mer av här på bloggen och det inte finns med här nedanför är det bara att kommentera erat förslag.
 
                           
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback