Rundar av för idag

Under kvällen har jag även hunnit se på gårdagens avsnitt av ph och gissa vem som bölade till det? Om du gissade på mig så gissade du helt rätt... Paradise hotel, av alla serier? Vart håller jag på att ta vägen egentligen, det börjar nästan bli läskigt hur blödig jag är. Hörde även att vi ska se Titanic i skolan när vi går i tvåan, inget hate mot mig nu men jag har inte sett den, bara hört om den. Därför tror jag att alla tjejer kommer sitta och böla i kör, inklusive mig. Tycker lite synd om läraren som kommer få stå ut med det...
 
Ni får inte glömma att rösta i inägget något inlägg här nedanför, det är ändå för att kunna utveckla bloggen till det bättre till 2015. Somsagt är det inget jag kan göra helt själv, jag behöver er hjälp också.
Detta blir kvällens sista inlägg då jag tänkte krypa till sängs snart och försöka få hyfsat många timmars sömn i kroppen för en gångs skull, fast först ett till avsnitt av någon serie. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback