Rundar av juldagen

Denna dagen har varit väldigt lugn och det har inte varit något planerat mer än att vi sa att vi skulle åka iväg och köpa kameran innan lunch. Annars har varit en planlös dag och det har varit väldigt skönt då jag känner att jag bara behöver ta det lugnt och göra saker som är roliga och inte innebär plugg.
 
Om ni inte hade sett Grey's Anataomy förut och sett något av avsnitten jag länkade, vad tyckte ni om serien? Ni får ju kanske inte en jättebra bild av serien då det är en hel del handling ni missat, men ni förstår nog principen och uppbyggnaden hoppas jag.
- Denna tossan alltså, ibland får jag riktigt roliga bilder på henne...
 
Nu ska jag ropa hit Gucci och så ska vi krypa ner under täcket. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞ säger:

sv; eller hur ^^ jag har en Nikon D70 :) (haha från 2004... xD) men den funkar!! älskar den hihi <3 har ett objektiv som är 18-55mm med minsta bländartal 3,5 (skulle gärna vilja kunna ha lägre och zooma liiite längre dock, annars är det perfekt)

2014-12-25 | 23:37:28
Bloggadress: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback