Sista söndagsångesten 2014

Efter att jag kommit hem från uppvisningen har jag bara tagit det lugnt framför Grey's anatomy då jag verkligen inte har något ork till något annat, även fast jag har en del saker som jag vet väntar... Fast det får bli lagt åt sidan och inget kommer bli drabbat av att det inte görs nu ikväll, för jag vill verkligen inte köra helst slut på mig själv så att jag bara ligger och sover hela lovet istället för att ha energi till att hitta på något. När får ni lov förresten? Själv får jag lov på fredag.
 
- Vintern 2012/2013, den sista vintern med denna fina hästen. Önskar inget mer än att han kommer tillbaka
 
Nu måste jag fortsätta att plugga lite till mitt tyskaprov som jag har på tisdag. Ni får ha en fortsatt bra s öndagkväll så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback