Slapparlördag

Fötlåt att detta inlägget blir så pass sent in på dagen, men jag hade verkligen inget att skriva om tidigare. Inte för att jag speciellt att skriva om nu heller... Utan jag ville mest kika in här en snabbis, så att ni inte tror att jag övergivit er. För det hade jag aldrig gjort, det vet ni.
 
Nu hade jag tänkt fortsätta med min slapparkväll här hemma medan jag väntar på att mamma kommer hem med lite asiatisk mat, senare ikväll blir det nog att vi sätter igång någon film här hemma. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Slapparkväll = så skönt! :D

Kram

Svar: Ja, ibland är det verkligen hur skönt som helst :)
Kram
None None

2014-12-20 | 17:07:12
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback