Söndag

Även idag sov jag bort större delen av förmiddagen, fy på mig. Det bör kanske bli dags att tänka på att återfå rutiner igen om man ska kunna gå upp och åka till skolan om lite mer än en vecka... Men nu ska vi inte tänka att skolan börjar snart igen, utan det är fortfarande lång tid kvar av detta härliga lovet.
 
För dagen har vi nog inga speciella planer så vitt jag vet, kanske att vi skulle åka hem till mormor och fika. Men det är bra att inte ha några speciella planer, då kan bara dagen och tiden utvisa vad händer idag. Jag hade väl tänkt knåpa ihop lite inlägg åt er och lägga som inställda.
Nu tänkte jag hitta på något, troligtvis blir det väl att jag ser några avsnitt av Grey's... Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback