Tisdag igen

Då var det tisdag igen, vilket innebär en hyfsat lång skoldag för min del och en lång håltimme. Ibland är det bra och skönt att ha hål, men idag blir jag mest irriterad av att ha hål då vi har haft väldigt många håltimmar på sista tiden...
 
Efter skolan idag ska jag som vanligt åka till stallet och ta hand om Promise. Har jag tur går hon inte direkt efter att jag har skrivit provet, men det visar sig när jag kommer dit. Sen ska mamma åka iväg och köpa julklappar till de mindre i släkten, så jag kansek följer med och gör det när jag kommit hem.
Nu ska jag gå med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback