Tisdageftermiddag

Nu är det inte många skoldagar kvar på detta året, egentligen är morgondagen den sista för min del då jag tolkat det som att alla lektioner på torsdag kommer bestå av fika. Gissa hur bra man kommer må efter det, inte så speciellt skulle jag tippa på. Blodsocker upp och ner = humör upp och ner samt att det kommer pågå under en längre period vilket gör att man kommer bli trött as hell.
 
Efter skolan stannade jag till vid stallet i hopp om att hon inte redan börjat gå lektion, viket hon såklart hade. Så där står jag i mina skolkläder och har 1h och 15 minuter tills hon kommer in och jag har inget att göra. Därför var jag faktiskt tråkig och åkte hem, men jag hade somsagt mina skolkläder och jag hade verkligen inget som jag kunde fördriva tiden med. Lite tråkigt när det blir så.
Nu tänkte jag sätta på ett till avsnitt av Grey's Anatomy och njuta av en helt ledig kväll. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

åh så fin emmis!! *-* <3

Svar: Tack dsm tian :* <3
None None

2014-12-16 | 23:21:38
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback