Torsdag och plugg

Har precis kommit in från en kall promenad i mörkret med Gucci och egentligen bör jag börja plugga nu då jag har en del grejer som ska bli färdigt. Det var nämligen så att det spårade lite på sista lektionen och det blev alltså inte så mycket gjort. Men jag har nog inte garvat så mycket under skoltid som jag gjorde då, fy tusan vad roligt vi hade det tillsammans. Jag vill bara be om ursäkt till mina klasskamrater för det, vi var aningen jobbiga
 
Här hos oss har vi regn, det är ju 11:e december så då borde det vara snö på marken. Därför är jag lite avundsjuk på pappa som precis åkt till Thailand, sen åkte även mamma på kryssning med jobbet idag. Så då är det bara barnen som är kvar hemma...
Nej, för att få något gjort idag så ska jag börja nu. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback