Torsdag och sovmorgon

Idag har jag lite sovmorgon då det var några som inte hade gjort tyskaprovet i tisdags. Vilket jag tycker är ganska skönt då jag fick lite mer tid här hemma på morgonen den sista "riktiga" skoldagen då det endast är avslutning i morgon och inga lektioner.
 
Efter skoldagen idag hade jag tänkt göra klart några uppgifter och sedan kan jag ta jullov ifrån allt som har med skolan att göra, vilket jag känner att jag verkligen behöver just nu.
 
Nu har jag bara 10 avsnitt kvar tills jag måste vänta på nästa avsnitt av Grey's Anatomy. Om ni vill ha en bra serie som innehåller operationer och även lite "draman" så kan jag verkligen rekommendera denna serien åt er. Som ni kanske märkt är jag bara lite beroende av den, tror att jag började se första avsnittet för ca en månad sedan och snart har jag sett klart 10 säsonger.
- Malwa älskade att busa i snön så hon är nog väldigt glad över att vi har fått snö nu.
 
Nu ska jag gå med Gucci i det härliga snövädret och sen ska jag nog börja röra mig mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback