Underbar helg

Jisses vilken härlig helg jag har haft med riktigt goa människor. Igår åkte jag och mamma för att hämta upp My på stationen inna vi åkte vidare mot Densie för att ha en rolig kväll hos henne, där även Rebecca var. Jag tror aldrig att vi har garvat så mycket som i gjorde igår och jag tror inte att vi har varit mer rädda än när vi såg filmen. Det började bra i början av filmen, men det slutade upp i en stor klump med ben kors och tvärs och sönderkramade händer. Vi körde även en massa dansmarathon och sjungande, vilket ni även såg att vi gjorde i morse vid lunch. Detta är något som vi ska göra om, för det var hur mysigt som helst. 
 
 
Jag har även precis kommit hem från min kusins kalas, där det blev en hel del bus så jag tror att hon kommer sova gott ikväll, precis som jag. Därfirån fick jag även med mig en hel del kassar med kläder, vilket jag tycker är väldigt roligt och jag fick en massa inspiriation på outfits som jag kommer bära i vår och i sommar. Jag fick även en kasse med massa böcker och anteckningar till när det gäller att ta körkort, så nu är det en bit på vägen. Om jag får som jag vill bokar vi även en handledarkurs ikväll, för nu vill jag verkligen börja köra.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback