Älskade lördag


När jag kom hem ifrån stallet ringde Carismas ägare. Vi pratade om lite allt möjligt. Men anledningen till att jag tog upp det var för att vi pratade om betäckning av Carisma. Det är nämligen så att vi ska ta föl på Carisma. Vi pratade lite om det, och det ska verkligen bli att se henne uppfostra ett litet föl. Då kommer hon ju såklart att bli flyttad till ett annat stall undertiden hon är dräktig och sen antar jag att hon får flytta tillbaka till rockis när fölisen blir tillräckligt stor. Jag tror nämligen inte att Carismas ägare kommer vilja sälja fölet. Jaja, det visar sig hur det blir. Men lite spännande och roligt tycker jag att det ska bli. Hon kommer också att stå nära, så jag kommer kunna hälsa på henne.

Snart är det middag här hemma, hemmagjorda hamburgare med pommes. Sen är det dags för Melodifestivalen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback