Äntligen ett textinlägg

Glossybox videon hade jag tänkt ladda upp ikväll. Men vi var iväg och lämnade hem Gucci och då så blev vi kvar där ett tag och bara pratade med hennes familj. På vägen hem stannade vi till vid donken som ni kanske såg. I morgon kväll kan videon kanske komma upp. Beror lite på hur mycket energi jag har efter en hel dag i Stockholm. Men boxen var underbar, så mycket kan jag hinta för er.
I dag har vi verkligen haft vårväder här i Västerås. Det har varit väldigt mysigt för jag gick en promenad och lydnadstränade Carisma lite innan jag gick in och sadlade för att sedan skritta en sväng ute. Det var till och med så soligt så jag behövde mina solglasögon. Då börjar vi snacka vår :D
 
Jag hoppas att ni gillar bloggen som den är just nu. Jag har inte så mycket annat till val eftersom att min dator är inlämnad och jag orkar verkligen inte skriva en massa långa inlägg ifrån den. Och på mobilen är det svårt att få till lagom långa inlägg. Fast ni vet ju att så fort jag får tillbaka min dator så kommer allt bli som vanligt. Jag hoppas att jag har hunnit samla på mig en massa bloggiéer tills dess.
 
Men nu ska jag kolla på trollkaren ifrån os, med glada Hudik och sedan börja göra mig redo för en tidig kväll. Tåger går hyfsat tidigt. Klockan ringer vid 7:45
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback