Babbel om dagen

Idag ska jag och några bruds till Carforsska. Det ska bli riktigt spännande och intressant, jag har ju redan sökt in dit. Fast det är ju roligt att prova på skolan och linjen en dag ändå. Jag hade tänkt att hoppa av bussen vid stallet, för att slippa åka hem i mellan. Men smart som jag var lämnade jag inte kvar några ridkläder i stallet. Fast jag kom just på en ide´. Jag har ju tvättade ridkläder och dem kan jag ha i min väska. Sen kan jag ta med min täckväst, kanske lite kallt. Men jag har inte så mycket till val. Det känns så onödigt att åka hem imellan. Det är även Peter Eriksson träningar ute i stoa och dem vet jag inte hur länge/när dem håller på. I lilla är det ju lektioner, så där kan jag inte rida. Carisma behöver ju bli riden. Fast har han träningar får jag väl gå med henne eller någon.
Kameran hade inget batteri så jag käkade frulle först och nu tänkte jag filma videon som jag skulle. Den kommer dock att ta väldigt lång tid att redigera. Så vi får se när jag hittar den tiden. Ni får ha en in tisdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma
 

Kommentarer
Paulina Molander säger:

Åhh så söt ponny!

2014-02-13 | 11:43:53
Bloggadress: http://molanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback