Fredag :D

Nu är det äntligen fredag igen. För mig kommer det inte vara en lugn fredag. Först skola, sen stallet och rida 2 hästar innan det sedan är dags att åka hem för att äta lite middag, duscha och kolla lite på TV innan det är dags att hoppa in i bilen och åka iväg till Sälen. Det ska bli mysigt. Har vi tur att det inte är så bra väder så ska vi åka och bada på ett typ äventyrsbad. Det är väl det som kommer hända idag. Vad ska ni göra idag?
 
Idag firar även jag och Promise 5 år. Helt sjukt! Därför ska hon få en massa mys och en massa pussar utav mig i stallet idag. Även om jag inte sköter henne idag, utan det är Alvis som gör det. Så tänker jag skämma bort den bästa ponnyn.
- Bästa gullet <3
 
Om ni har tips på inlägg för mig att tidsinställa så får ni gärna göra det, så att ni får något att läsa när jag är borta och inte bara en massa bilder. Men ni måste jag ut med Gucci. Ni får ha en underbar fredag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback