Fy f***n

Nu har jag världens blåsor på händerna. Setat i köket 3h i sträck och bara pluggat, mobilen har varit bortlagd och datorn i ett annat rum. Ganska effektivt att plugga så, men j*vligt jobbigt för händerna. Älskar verkligen att gå i nian ibland... Eller inte! Fast nu efteråt är jag väldigt nöjd och är väldigt värd att få sitta i soffan och bara mysa med min familj. Därför har jag tyvärr inte haft tid att fixa inställda åt er. Men jag känner att skolan får gå före, det är ju trots allt sista terminen och jag ska verkligen ge gärnet. Man har ju inget att förlora känner jag.
Jaja, som jag sa så ska jag mysa i soffan nu och därför ska jag avsluta detta inlägget nu.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback