Lovely tisdag

Idag är det tisdag och sista lektionen är inställd så jag kommer kunna vara i stallet i tid och vara hemma i tid. Carisma ska ridas och Promise ska tas om hand om. Hoppas inte att det är en massa träningar eller något som det var förra veckan.
- Några av mina bästa bruds <3
 
Det är väl vad som händer en tisdag som denna. Får se om jag lämnar in datorn idag eller hur det blir, det visar sig nog. Så ni vet att det kanske inte kommer bli jättelånga textinlägg nu dem kommande 2 veckorna. Jag ska dock försöka sno mammas dator och blogga lite ifrån den. Jag vill inte lämna in den över lovet, men jag vill också lämna in den och då är lovet det smartaste valet tycker jag. VI får köra GTA 5 och sådant istället för minecraft.
 
Ni får ha en fin tisdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback