Min tisdag

Ikväll blir det tidigt i säng för min del. Direkt efter att jag bloggat klar detta inlägget kommer jag krypa till sängs, det behövs känner jag. Men först vill jag berätta lite om hur dagen var oså. Vi var ju som sagt på Carlforsska idag, fast innan vi fick åka dit skulle vi göra en förberedelse inför torsdag då det är 2 muntliga nationella. Men på Carlforsska träffade vi Linnea, inte "Min, Ebba och Vilmas Linnea" utan "Ebbas Linnea". Aa, ni förstår nog. Så hon var med oss hela dagen, trevligt värre. På skolan fick vi gå runt och kolla lite, samt veta lite allt möjligt. Det var väldigt roligt och jag kan verkligen se mig själv springa ut ifrån den skolan efter att ha gått på Estet-Media. Vi frågade även om vi skulle komma in och det sa Urban, som han hette att vi utan tevkan kommer göra. Det gjorde mig väldigt glad. Allt med valet känns super till 110% efter besöket idag.
 
Jag gick ifrån Carlforsska till stallet, vilket är väldigt väldigt nära, Jag har redan gjort upp planer för min gymnasietid så att det ska fungera med stallet xD Carisma fick sig ett skrittpass i paddocken för Peter Eriksson var där och hade träningar ifrån 14 till ungefär 20. Men det dog hon nog inte av, hon frustade och verkade nöjd ändå. Även om jag hade velat jogga lite, men det var så sunkigt i paddocken så då ville jag inte det.
Nej nu vill jag sova, så jag ska inte låta detta bli en bibel. Ni får sova gott ni också så hörs vi igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Toti säger:

Urban är världens bästa lärare, han är the love of my life<3

2014-02-11 | 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback