Nu är d e t gjort

Ikväll har jag tagit ett stort steg och beslut i mitt liv. Jag har skickat in min gymnasieansökan. För er andra kanske det är stort, eller om det är yngre som läser så tror ni kanske inte att det är en sån stor grej. Men för mig är det verkligen det. Men nu är det gjort , vilket känns otroligt bra. Detta har altså varit en bra dag. Skolan flöt på precis som vanligt. Efteråt drog ju jag och Ebbish ner på stan och hade det supertrevligt, önska att vi kunde dragit med dem andra brudarna också. Men jag och Ebba hade det mysigt ändå. När vi fikade satt vi länge och bara pratade om allt och inget, riktigt mysigt. Sen så sökte jag ju nyss till gymnasiet. Alltså finns det inget dåligt som har hänt idag.
Ikväll känner jag att det får bli en tidigt dejt med kudden. Men jag kanske fastnar framför massa bilder på skal till en MacBook Air. Sug på den karamellen ett tag. Haha nejdå, men jag kommer nog sitta och börja kolla efter lite saker till en MacBook Air då jag kommer få det på gymnasiet, där kommer jag troligen oxå att få photoshop :) 
 
Jag känner att jag inte ska dra ut på detta. Sen ber jag om ursäkt ifall att det är några konstiga stavningar/bokstäver. Men jag håller på att vänja mig vid att skriva med det nya skyddet som vi köpte idag. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Toti säger:

Om det är Carlforsska du sökt till så får du Air, och du får hela senaste Adobepaketet!

2014-02-07 | 11:00:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback