Ny vecka, nya möjligheter

Nu är det måndag och dags att kicka igång sista veckan innan det är sportlov för min del, love it. Men jag tror att lärarna kommer vilja ge oss massa läxor nu innan lovet, vilket är mindre roligt. Under denna veckan är det också tänkt att jag ska lämna in min dator. Micen är trasig, batteriet behöver bytas och sedan håller ramen runt skärmen typ att släppa eller hur man ska förklara. Så då kommer det nog mestadels bli bilduppdateringar. Kanske att jag snor mammas dator och bloggar lite åt er. Jag ska även försöka fixa inställda innan jag ska lämna in den.
- En supegammal bild på mig och Grodis. Saknar honom så sjukt mycket
 
Nu har jag nog inte så mycket att komma med och jag måste sticka iväg till skolan.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback