Dagen hos Malwa

Malwa var så otroligt söt. Hon tyckte att det blev lite jobbigt så då typ stannar och och drar ner huvudet, konstiga ponny. Men hon är ändå helt underbar, goseponnyn. Även om jag bara joggade henne idag så var det väldigt mysigt och jag tror att hon tyckte det var lite roligt. Hoppas att jag kan få komma ut och rida henne igen. Från idag finns det troligen lite filmer som jag kanske kan få. Skulle ni vilja se en film om jag får fram de?
I morgon är det skola igen, skolvecka nummer 2 2014. Inget jag egentligen gillar, men det kommer nog bli bra ändå tror jag. Jag har ju finfina vänner som jag får träffa i skolan. Det är väl typ det som är roligt med skolan.
 
Nej nu ska jag ta och vara lite social med min familj, Gold och Guttan. Ha en fortsatt fin söndagskväll så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback