Dags att kicka igång en ny vecka

Nu är det dags att kicka igång en ny vecka. Denna veckan är det inga jättespeciella planer. I kväll åker vi troligen iväg till IKEA, sen käkar vi nog också där borta. På fredag är det träning för Johanna igen och men efter den ska jag snabbt hem för att fixa mig och åka iväg till Vilma en sväng. Det blir nog riktigt och mysigt.
När jag kommer hem har jag bestämt mig för att sätta mig direkt med läxor, har en SO-beting som jag int eriktigt förstår, sen är det engelskaglosor med text som måste pluggas på och sen tyska grammatik som också måste pluggas på. Men det är bara början, det gäller att verkligen sasta nu sista terminen i grundskolan. Men nu måste jag gå med Gucci så ni får ha en underbar dag så hörs senare
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback