En avbockad lista

Läxan är gjord      ✔
------------------------ 
Lämnat in nästa    
veckas läxa
------------------------
Gjort i 1 inställt,   
2 inställda kvar 
------------------------
 
Lite saker är nu avbockade ifrån min lilla "lista" ovanför. Det gör att jag kommer kunna sova lugnt. Haha nejdå, det kommer ju i inte bli nån speciell skillnad. Men det är skönt att veta att allt är klart. I skolan pratade jag och mina brudar lite med SYV:en på våran skola och det var verkligen skönt. Vi var hos henne väldigt länge och pratade en massa om gymnasium-grejer. Sen i skolan idag fick jag även ett väldigt stort erbjudande utav min mentor. Det är en väldigt häftif upplevelse, som troligen kommer hända. Det är att en person som har överlevet förintelsen och andra världskriget troligen kommer komma till skolan och då ska jag få intervjua honom. En speciell men häftig känsla. VI är nog bland dem sista som kan få höra honom live, lite häftigt det också.
- En bild ifrån stora och små-racet under SIHS 2013
 
Allt som har hänt, som jag har att berätta har jag gjort. Vilket gör att jag inte har så mycket att skriva just nu. Men jag önskar väl er en god natt så hörs vi  i morgon. Jag hoppar att alla kan drömma lika bra som Guttan gör här bredvid mig i soffan, en massa små söta gnälliga skall och massa benrörelser.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback