En bra riddag

Jag är glad. Först hoppade jag Carpen och han gick som en klocka. Först var han för lugn, men sedan skärpte jag till mig och red, då jäklar blev det andra bullar. Johanna tyckte att vi börjar se samspelta ut. Det var lite roligt att höra för jag känner att det går bättre och bättre varje gång jag rider honom nu. Jag ska verkligen försöka att rida honom ofta. Han är min typ av häst och väldigt trevlig att rida. Bästa nallebjörnen <3 Sen mysjoggade jag Carisma med fleecetäcke och allt, men hon verkade tycka att det var lika mysigt som jag. Det blir nog samma för oss i morgon också. Idag var även hon väldigt trevlig, redan ifrån start. Ni hästmänniskor vet känslan när hästen är framåt, utan att vara pigg, men ändå världigt fräsh. Ni icke hästmänniskor förstår nog inte ett skit av känslan jag försöker förklara ;)
- Fina Carpen
 
Nu sitter jag iaf i soffan och myser med min familj med lite snacks och dricka. När det är slut ska jag ta ut Guttan och sedan slänger jag mig i sängen med surfplattan och kollar lite PH innan jag somnar.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback