En hård eftermiddag

Är helt slut efter ett grymt svettig och jobbigt pass på Kapten. Men som jag skrev gick det superbra. Han var så fin emot slutet och verkligen dyr idag. Jag fick lite tips som jag verkligen tog till och tänke på, dem hjälpte verkligen mig och honom. Det märks att jag börjar hitta knappar på honom. Jag ska verjligen se till att rida honom mer för att hitta ännu flera knappar. I morgon är det bara Carisma som ska joggas lite och Promise som ska bli omhändertagen. Annars ska det inte hända så mycket speciellt.
- Han e så söt, Wing Commander / Kapten
 
Jag taggar iaf till träningsvärken som jag kommer att ha i morgon när jag vaknar. Ridpasset bestod av att vi red utan stigbyglar eller att vi stod i lätt sits... Nu börjar klockan ticka iväg så jag ska börja dra mig mot sängen. Gold har precis fått varit med oss i soffan i 30 minuter, det verkade han verkligen tycka om. Han är så nyfiken våran nya lilla sötnos. Ni får ha en fortsatt trevlig fredagskväll så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback