En helt vanlig tisdag

När jag var i skolade lade jag ju upp en bild när jag låg i sen soffa under skoltid. Jag var med mina kompisar och hjälpte till att fixa en video som min kompis ska ha i låtskrivarfestivalen. Då väntade vi på utrustning, och vi kände oss för att slänga oss i soffan under tiden. Bara ifall att någon undrade ;) 
 
Jag fick också en fråga om när ni kommer få veta vad bilderna är till. Jag tror att det kommer släppas den här veckan. Ni kanske inte tycker att det är så roligt, men det tycker jag och Ebba. I morgon ska kanske jag, Ebba, Linnea och Vilma fota. Vi hoppas det och så kommer jag kunna bjuda på en massa bilder. Jag älskar att fota med mina vänner, men också nya egobilder.
- Här är en bild på finaste Linnea och Ebbish. Tyvärr var inte Vilma med när vi fotade. Men det ska hon vara nu nästa gång vi fotar.
 
I stallet skrittade jag av Carisma ute i snön men travade inne då det är lite för lite snö och lite för ojämnt underlag ute i våran paddock och på våran flis. Jag hoppas att det kommer bli bättre för jag vill verkligen kunna rida Carisma ute i snön. Det är ju så otroligt härligt att bara mysa runt ute i snön, det gillar nog Carisma också. Efter att Carisma var klar fick Promise testa sitt pannband och jag tycker att det satt väldigt fint.
 
Nu under kvällen har jag också kommit på 2 idéer som kan bli ganska bra inlägg. Men nu väntar sängen så jag hinner tyvärr inte skriva inläggen ikväll. Jag skriver dem nog på torsdag, då har jag inga läxor eller inga planer. Ne, som jag sa så väntar sängen. Ni får sova gott så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback