En lyxig tisdag

Denna dagen har varit så skön, men ändå fullspäckad så därför har jag knappt hunnit att öppna datorn. Det resulterar i dagens inlägg. Men jag tror att ni överlever ändå. Sen vill jag inte skryta eller så, men att börja 10 och sluta 12 är inget som jag klagar över. Sen drog jag, Ebba och Vilma hem till Vilma. Hos vila stack vi och köpte kebab till lunch, lite onyttigt sa vi att vi unnade oss idag... Ebba åkte hem lite tidigare och då stack jag och Vilma iväg till stallet. Carismas ridpass idag är jag inte nöjd med. Men hon kändes väldigt trevlig oså. Men när det är mycket folk i ridhuset blir jag inte nöjd. Jag vet inte, men det bara blir så. Kanske att jag ställer högre krav på oss då eller något.
Nu när jag har kommit hem har jag hunnit med att redigera 2 videos. Så nu har jag 2 som ska laddas upp och 2 som kan spelas in i veckan/nästa vecka. Känns som att både bloggen och youtubekanalen börjar ta lite fart igen. Det gör mig väldigt glad att jag har fått lite insperation.
 
Nej, nu ska jag kolla på PH och ladda för att vara på stan med Ebba hela dagen i morgon. Då är det REAL som gäller. Ska bli spännande att få se vad vi kommer få göra. Sen vill jag bara tillägga att jag inte kommer söka in dit, men det är en kul grej att testa.
XoXo//Emma

Kommentarer
evie säger:

Jag gillar inte heller när det är massa folk i ridhuset.. får svårt att koncentrera mig då jag ska hålla koll på alla andra, bättre att ha det för sig själv :)

2014-01-28 | 22:06:34
Bloggadress: http://www.evieastrom.blogg.se
Carolina säger:

Det är faktiskt jätte svårt att kunna koncentrera sig på sin sak när man är så många...

2014-01-29 | 16:21:19
Bloggadress: http://camella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback