En rolig morgon

Shiet, något har verkligen hänt med statistiken :D Nu när jag loggade in hade jag typ lika många läsare som jag brukar ha kring lunch. Det är riktigt roligt att logga in och se det. Det verkar som att bloggen är påväg uppåt lite, vilket jag tycker är riktigt roligt. Jag hoppas verkligen att vi kan börja bygga upp och att vi stannar där.
- Saknar finaste B 
 
Idag är det början på en ny vecka. För mig betyder denna veckan att åka ut till gymnasium. På onsdag ska jag och Ebba åka och testa på Real för en dag. Inte för att det är något som jag vill söka. Men jag vill komma bort ifrån skolan lite så då tyckte vi båda att det var en rolig grej att göra. Vi vill till Estet media på Carlforsska, men tyvärr så har dem inte svarat på mejlet våran SYV skickade. Förlåt om det blir mycket gymnasieprat här på bloggen. men om 2 veckor ska valet vara iklicat. Även om jag redan är säker så att jag kan göra det nu.
 
Nu måste jag gå med Gucci innan jag ska möta mina bruds och åka till skolan. Vi hörs under dagen
XoXo//Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback