En vanlig lördag

Förlåt att det har blivit bildinlägg, men det har ju faktiskt också varit ett åsiktsinlägg. Jag hoppas att ni gillade det. Ni får gärna lämna vad ni tyckte kring det som jag skrev. 
 
Annars vet ni ju vad som har hänt idag... På helgerna när jag är ledig vill jag inte bara sitta vid datorn och skriva en massa inlägg. Då blir det ofta bara bildinlägg, hoppas att ni överlever ibland. Men jag var i stallet och joggade Carisma, det gick inte bra idag. Men alla pass kan inte vara 110%, tyvärr. Promise blev riktigt ompysslad. Hon fick sin man lite kortare och tunnare, svansen liiite kortare och sen "trick tränade" jag lite med henne. Och borstade länge på henne. Då får hon känna att hon får mycket uppmärksamhet utav mig. Om mindre än 1 månad firar jag 5 år med henne. Det är helt sjukt vad åren går...
I morgon blir det nog bara en chilldag hemma. Vi kanske åker ner på stan och sen har jag lovat att hjälpa 2 tejer med sin blogg. Problemet är bara att blogg.se har gjort om, igen. Då nu när man väljer en ny deisgn kan man inte designa i stilmallen, vilket jag tycker suger. Men det är ju inte mitt val :/ 
 
Jaja, nu väntar sängen och 2 PH avsnitt innan det är time att sova.
XoXo//Emma

Kommentarer
NO säger:

Vad är PH?????

2014-01-25 | 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback