God lunch

God morgon, fast det känns lite fel att säga morgon så vi byter ut morgon mot lunch. God lunch. Jag vaknade precis, alltså blev det många timmars sömn, ändå känner jag mi som en zombie... Idag hoppar vi frukosten och kör lunch om typ 1,5 h istället. Först ska jag bara till stallet och ta ut Carisma så att hon får se lite dagsljus och kanske att jag känner att jag longerar henne lite lätt i trav. Det beror på hur pass hon känns att gå med. Det är väl vad som ska ske i mitt liv idag. Första gången på 2 veckor som jag har en ledig eftermiddag/kväll och får äta lunch. Så det ska bli väldigt skönt.
Men nu ska jag iaf dricka upp min kopp te innan jag ska åka iväg.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback