God morgon, sista dagen på jullovet

Har fått många frågor ang det jag köpte igår. Jag svarar i ett inlägg som kommer upp senare under dagen, det gör väl inget?
 
Idag har jag inga planer annars, i eftermiddag ska jag till mammas jobb en sväng. Jag har mobilen och hörlurar så då klarar jag mig. Skulle vilja ha en vitamin well dricka också, får se om jag kan få en sådan också, då överlever jag med största sannorlighet ;) 
- Saknar verkligen stora grå, snart ett år sedan han försvann ifrån livet här på Jorden <3
 
Nej jag vet inte vad jag ska skriva. Nu ska jag hoppa in i duschen och verkligen ta en lång dusch med massa scrubs, goa tvåler, hårinpackning och ja allt sånt ni vet.  Sen blir det en massa bra bloggning.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback