God morgon söndag

God morgon alla fina.
 
Idag blir det inget inplanerat alls. Jag ska nog koda lite åt några som ville ha hjälp. Men inte just nu, för det orkar jag verkligen inte. Jag är väldigt trött så först vill jag vakna till lite ;) Gucci väckte nämligen alla i huset vid 12 igår då hon började att skälla. Antingen var det grannarna som hade besök som hon reagerade på. Eller så var det en inbrottstjuv. VI läste nämligen i tidningen i morse att det var någon som gjorde inbrott att här i närheten. Då känns det iaf tryggt att ha en stor men översnäll Gucci i huset.
Fick också en fråga om vad PH är och det är Paradise Hotel. Haha, egentligen gillar jag inte den typen utav serie. Men nu har jag fastnat och tycker att det bara är en skön serie på något konstigt vänster. Ni får iaf ha en fin dag, för nu är det PH time för mig... 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback