God natt måndag

Nu har jag kommit hem och fått i mig lite fika. Det var väldigt mysigt att sitta och titta på clinicen. Direkt när jag kom hem (efter att jag hade fikat), satte jag mig med en SO-beting uppgift som jag inte förstår syftet med alls. Men jag har börjat på den nu, vilket känns väldigt bra. Men jag orkar verkligen inte mera nu och jag vill lyssna på min kropp så därför kommer jag inte att skriva mera på den du ikväll. Jag behöver sova och då tänker ja sova. 
- Ifrån Jens förra clinic
 
Jag hoppas iaf att ni har haft en bra dag. Bloggen har väl inte varit på topp nu dem senaste dagarna, men jag som bloggare vill få leva lite ibland och ändra mina planer lite spontant. Hoppas att ni kan förstå det, men det tror jag nog. Om ni vill ha bättre inlägg och mera textinlägg får ni gärna komma med förslag. Då blir det lättare för mig att lägga inställda åt er och på sätt blir bloggen bättre. Nej, sängen väntar så jag säger godnatt
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback